Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Linda 35 misshandlat på öppen gata och folk går bara förbi

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 16:39

Kvinnan som blir överfallen bakifrån när hon är påväg hem från sina svärföräldrars hem, blir sparkad slagen och man dunkar hennes huvud mot marken. Hon ser ett par som går förbi med sin hund som bara ignorerar henne. Sånt här gör mig så arg. Hur är det möjligt! Personligen har jag alltid haft civilkurage och blandat mig i om jag ser något som pågår som inte är rätt, vilket även ibland varit dumdristigt eftersom jag varit ensam, MEN jag kommer alltid att fortsätta lägga mig i när min medmänniska blir utsatt och jag råkar upptäcka det. Jag kommer alltid att ställa mig på den svagas sida och göra vad jag kan för att hindra ondskan att verka. Jag vägrar bli en fegis och en mes som de här personerna som man läser om, och jag hoppas vid Gud att jag inte är ensam om det, annars är vi illa ute....................................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 15:37

Jag har också funderat genom åren på det här med att kvinnor ska ut i jobb så fort efter att de fått barn och att de verkligen INTE vill vara hemma utan måste ut till sitt jobb istället för att stanna hemma så länge det går med barnen. När man lyssna...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 15:07

Sitter här och läser om hur man sparkat en kvinnlig tiggare i ansiktet så hon förlorat flera tänder. När vi läser sånt här så tror vi att det är något tillfälligt. MEN tyvärr så måste jag säga att är du på samhällets botten så är du helt rättslös och...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 13:32

Jag som är ute på datingsidor emellanåt undrar lite över vad det är som hänt med den Svenske mannen. Letar man efter en man som vill stå upp för familjen, vara familjens överhuvud och vara trogen, då får man inte en svensk man på kroken ialla fall.. ...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 08:40

Läser om Australien, där man nu tvingar föräldrar att vaccinera sina barn. Om du inte vaccinerar ditt barn blir du av med 100.000 i bidrag per år. Personligen anser jag vaccinen vara ett gissel pga jag tror säkert att det kunde vara bra om det vore s...

Av Milla Nilsson - 31 mars 2015 21:26

Måste bara berätta lite vad som händer i mitt liv. Min son har blivit slagen av sin far vid upprepade tillfällen. Vi bor inte ihop. Jag har anmält detta till polisen. Pappan har erkänt för socialen att han slagit pojken ialla fall en gång. MEN ändå h...

Presentation


Längtan att få flyga fritt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards