Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Traumatiserad

Av Milla Nilsson - 30 mars 2015 13:44

Såg på tvn om den lilla flickan som i krig blivit traumatiserad när en bomb slog ner där hon lekte. Flickan har slutat prata sen det hände och hon är väl i 4-5 års åldern. Hon skakar oavbrutet när de filmar henne och klappar händerna reflexmässigt. Det här är så fruktansvärt att se och man frågar sig om hon någonsin kommer att bli sig själv igen. Man blir så ledsen när man tänker på allt som händer där ute i den stora vida världen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 16:39

Kvinnan som blir överfallen bakifrån när hon är påväg hem från sina svärföräldrars hem, blir sparkad slagen och man dunkar hennes huvud mot marken. Hon ser ett par som går förbi med sin hund som bara ignorerar henne. Sånt här gör mig så arg. Hur är d...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 15:37

Jag har också funderat genom åren på det här med att kvinnor ska ut i jobb så fort efter att de fått barn och att de verkligen INTE vill vara hemma utan måste ut till sitt jobb istället för att stanna hemma så länge det går med barnen. När man lyssna...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 15:07

Sitter här och läser om hur man sparkat en kvinnlig tiggare i ansiktet så hon förlorat flera tänder. När vi läser sånt här så tror vi att det är något tillfälligt. MEN tyvärr så måste jag säga att är du på samhällets botten så är du helt rättslös och...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 13:32

Jag som är ute på datingsidor emellanåt undrar lite över vad det är som hänt med den Svenske mannen. Letar man efter en man som vill stå upp för familjen, vara familjens överhuvud och vara trogen, då får man inte en svensk man på kroken ialla fall.. ...

Av Milla Nilsson - 13 april 2015 08:40

Läser om Australien, där man nu tvingar föräldrar att vaccinera sina barn. Om du inte vaccinerar ditt barn blir du av med 100.000 i bidrag per år. Personligen anser jag vaccinen vara ett gissel pga jag tror säkert att det kunde vara bra om det vore s...

Presentation


Längtan att få flyga fritt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards